Logo

C ჰეპატიტის პრევენცია და მოსახლეობის განათლების ხელშეწყობა

title

მიზნები:
  • პროგრამის მოსარგებლეების სრულფასოვანი ინფორმირება პროგრამაში ჩართვის მნიშვნელობის, საჭიროების, სქემისა და მოსალოდნელი შედეგებისა და რისკების შესახებ; ასევე, პროგრამაში ჩართვის პროცედურების შესახებ; წარმატებული მკურნალობის შემდგომ ხელახალი დაინფიცირების რისკებისა და პრევენციის შესახებ;
  • რისკის ჯგუფების (მ.შ. ნარკოტიკების ინტრავენური მომხმარებლები) ინფორმირება, განათლება და ცნობიერების ამაღლება C ჰეპატიტის ადრეული გამოვლენისა და დროული მკურნალობის მნიშვნელობის შესახებ, ასევე, ამისთვის სახელმწიფოს მიერ შეთავაზებული სერვისების შესახებ;
  • მოსახლეობის ინფორმირება C ჰეპატიტის ადრეული გამოვლენისა და დროული მკურნალობის მნიშვნელობის შესახებ, პროგრამის წამოწყების, ბენეფიციარების, ჩართვის კრიტერიუმების და სერვისის მოცულობის შესახებ. 

საგანმანათლებლო კამპანიის ამოცანები და დაგეგმილი აქტივობები:

1. საგანმანათლებლო და საპოპულარიზაციო მასალების შემუშავება, ადაპტირება, თარგმანი (აზერბაიჯანულ და სომხურ ენებზე),  მომზადება და ბეჭდვა; 
2. პირადი, რეალური ვიდეო ისტორიისა და სატელევიზიო კლიპის მომზადება მ.შ. ქართული, აზერბაიჯანული, სომხურ და ინგლისური სუბტიტრებით. საგანმანათლებლო და საპოპულარიზაციო მასალების გატესტვა სამიზნე პოპულაციაში და გავრცელება/რეკლამირება (მ.შ. ტელევიზიით, სოციალირი ქსელით და ინტერნეტ პორტალებით); 
3. სარეკლამო ფარების მომზადება და განთავსება მეტრო სადგურების ბაქანზე; 
4. საინფორმაციო-საგანმანათლებლო სატელევიზიო და სოციალური მედია კამპანიები (მ.შ. C ჰეპატიტის საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით) მ.შ. კამპანიის ფარგლებში შექმნილ ფეისბუქ-გვერდზე „C ჰეპატიტი • Hepatitis C“ .
5. ტელევიზიებში ვიდეორგოლების განთავსების მედია-გეგმის (ბადე) შემუშავების უზრუნველყოფა და საეთერო დროის შესყიდვა. აგრეთვე, ვიდეორგოლების განთავსების უზრუნველყოფა ტელევიზიებში სოციალური რეკლამის სტატუსის ფარგლებში; 
6. საჯარო საუბრები / დისკუსიები და თანსწორ-განმანათლებელი პრინციპით სემინარები პაციენტთა თემისა და მედიის მონაწილეობით (მ.შ. რეგიონული მედიის მონაწილეობით) და გაშუქებით; 
7. საკომუნიკაციო სტრატეგიასა და სტრატეგიულ გეგმაზე დაყრდნობით მომწოდებლის მიერ მცირე ბიუჯეტიანი კრეატიული აქტივობის დაგეგმვა და განხორციელება უმაღლესი სასწავლებლებისა და სტუდენტური ორგანიზაციების ჩართულობით (შემსყიდველთან  შეთანხმებით); 
8. საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტროს C ჰეპატიტისა და შემსყიდველის ჯანმრთელობის ხელშეწყობის ვებგვერდისათვის  საინფორმაციო და საგანმნათლებლო მასალების მომზადება
9. მოსახლეობის სხვადასხვა სამიზნე ჯგუფების ცოდნის, დამოკიდებულების, პრაქტიკის შესწავლა C ჰეპატიტის სკრინინგის, მკურნალობის, სტიგმისა და დისკრიმინაციის შესახებ.